Pages

Wednesday, March 16, 2011

~PuIsi CiNtA~

Tersenyumlah saat kau mengingatkanku
Kerana saat itu aku sangat merindukanmu
Dan menangislah saat kau merindukanku
Kerana saat itu aku tak berada disampingmu
Tetapi pejamlah mata indahmu itu
Kerana saat itu aku akan berasa ada didekatmu
Kerana aku telah berada dihatimu untuk selamanya

Tak ada yang tersisa lagi untukku
Selain kenangan-kenangan yang indah bersamamu
Mata indah yang dengannya aq bisa melihat keindahan cinta
Mata indah yang dahulunya adalah milikku
Kini semuanya terasa jauh meninggalkanku
Kehidupan terasa kosong tanpamu
Hati, cinta dan rinduku adalah milikmu

Cintamu takkan pernah membebaskanku
Bagaimana mungkin aku terbang mencari cinta yang lain
saat sayap ku telah patah keranamu
Cintamu akan tetap bersamaku
Hingga akhir hayatku dah setelah kematian
Hingga tangan tuhan akan menyatukan kita...


0 comments:

Post a Comment