Pages

Sunday, January 9, 2011

~TolOnG IngAtkAn Aq~

Assalamualaikum...

Lamanya cik nurul ( nak tukar "aq" ke "cik nurul" pas nie..hehe) ndk update blog nie...naseb baek tak tumbuh kulat2...hahhaha
apa2pun, cik nurul nak crita pasal AJL semalam....cik nurul tak tngok tapi cik nurul dngr suara2 org teriak tyme nak announce sapa menang tue....
1st2 cik nurul ingatkan ada bola MAS vs INA g....hahahhaha
rupa2nya, artis2 kesayangan tngh bertarung kat atas stage
lebih kurang sama lah kan
napa cik nurul leh x g tngok benda tue even bilik cik nurul only  few steps ke TV tue....ntah..heheh

tahniah tuk ana rafali sebb menang....cian dia, cik nurul buka2 FB jak, almost semua kawan2  kutuk2 AJL n tak puas hati ngn dia
Tak pa lah...lumrah dunia..masing2 ada pendapat masing2....cik nurul minat FT, nak lagu hanyut yg menang...tapi dpat persembahn terbaik tue pun jadi lah....

Kepada kwan2 yg frust tue....sda2, jgn frust lagi, kita relakan kemenangan ana rafali...heheheh
tue kira rezeki dia lah...sdah2 tue kutuk2 org, nanti kena saman lak...hahahah
bukan dia yg letakkan kemenangan tue keatas lagunya, juri2 yg bagi dia menang, so g lah kutuk2 juri tue klu ada berani...heheheheh

meh2 kta layan lirik lagu dia......~tolong ingatkan aq~.....mari kta buka hati, n cari keistemewaan yg terletak di dlam lagu ini...
~layannnnnnn~

Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
 
Tolong ingatkan aku


p/s : hati cik nurul berbunga2 sebab tue, nak maen kaler2 kat entry nie...heheheh
trima kasih kpada En N sebb wat Cik Nurul hepi2 slalu...

0 comments:

Post a Comment